2013-01-28

Oporrak


Oporrak

Nire gurasoen etxean olentzero eta errege magoak etortzen dira. Espero nuena eta beste gauza batzuk ekarri diskidate. Adibidez: Galtza bat, txaketa bat, liburuak etb... Nire aitona-amonen etxetan ere opariak izaten ditut. Opari bat ez nuen ezertarako espero, mobilarentzako tarjeta bat eman didate. Ikustean oso pozk jarri nintzen. Beste opariekin ere.

Gabon egunean abestera atera nintzen Amaia Hernándezekin. Goizean Ventase egon ginen, eta arratsaldean belaskonean. Gabonetan nire aitaren gurasoekin jan genuen. Urte berrian nire amaren gurasoen etxean afaldu genuen, eta nire aitaren gurasoen etxean bazkaldu genuen. Niri mahats berdeak ez zaizkit gustatzen. Urte berrian mandarina jan nuen. Mahaian mandarina jaten ari zen bakarra nintzen, besteak mahats berdeak jaten zituzten.

Oporrak bi aste iraundu dira. Nik hotza izan dut, baina asko ez. Izan ere, denbora gehiena etxean egon naizelako. Atera naizen egunetan ez zuen hotz handirik egiten, eta euririk ere. Baina denbora gutxi egon naiz kalean, etxe batetik bestera joan naizelako.

Nik nahiago nuke hiru este oporrak izatea bi baino.

No hay comentarios: