2012-12-20


Euria

Ni txikia nintzenean euria, tximistei eta trumoiei beldurra nien. Lotara joaten nintzenean beti amets gaiztoak izaten nituen. Ni negarres hasten nintzen, beldurrra zela eta. Nire anaia barrezka hasten zen. Gau haietan ezin ninzen bakarrik egon. Gurasoekin egon behar nuen. Ezin nintzen gurasoengandik baztertu.

Euria egiten duenean eta ni etxean nagoenean, leihotikan begiratzen dut eta batzutan euri zaparrada ikusten dut, eta beste batzuetan euri gutxi. Baita jendea paseatzen ere. Ni etzean salan telebista ikusten manta batekin gelditzen naiz.

Euria landareentzako eta zuhaitzentzako oso ona da. Horrela landareak eta zuhaitzak haztn dira. Baina eguzkia ere behar dute eta beste gauz batzuk ere.

Euria egiten duenean, ni nahiago dut etxean egotea beroarekin kalean egote baino.

No hay comentarios: