2012-06-01

IDEIA GAIZTOA


IDEIA GAIZTOA


Damututa nago. Ez dut berriro egingo. Duela egun batzuk nire lagunekin nengoen eta bat-batean, nire lagun batek esan zigun oso ziur:
-Zer egingo dugu? Nik uste dut hoberena besteei gauzak kentzea dela.
Guk oso harrituta geunden, baina ez nuen ulertu zergatik lagunek pentsatu zuten ideia ona zela. Orduan, jolas garaian gelara itzuli ginen besteen gauzak lapurtzera. Batek golosinak zituen, beste batek hamaiketakoa... Hamaiketakoa zuena ahaztu zitzaion. Denen gauzak hartu eta azkar-azkar patiora itzuli ginen. Patiora jaistean ateak itxita zeuden eta Paula, gure zuzendaria, aurkitu ziguten eta berarekin egon ginen patio osoa. Denak beldurrez geuden. Egon ginen saio guztia zigortutak. Paula gure andereñoa Laurari dena kontatu zion. Gu oso-oso urduri geuden. Hurrengo egunean, nire lagunak ez ziren eskolara etorri. Nik azkenean bai, baina inoiz geihago ez nuen egingo ezer gaiztoa. Orduan nire laguna berriz gauza bera esan zidan. Nik oso garbi esan nion ezetz. Etxean nengoela, pentsatu nuen:
-Ez naiz izango inoiz txarra, ez dut inoiz lapurtuko.
Nire amak esan zidan hoberena egiten ari nintzela. Aholku hau esan zidan:
-Norbaitek gauza txar bat egiteko esaten badizu, ez egin inoiz kasu. Zuk joan bide onetik beti. Horrela egin nuen, ez nion kasurik egin inoiz gehiago nire lagunari.

No hay comentarios: