2013-02-18

Bidaiak


Bidaiak

Nik txikitatik Londresera eta Parisera joan nahi nintzen. Nire gurasoek laister Parisera joango ginela esan zidaten. Nire gurasoak, nire aiton-amonak, nire neba eta bostak. Nire amonaren lehengusin batzuk Parisen bizi dira. Joatean gutxi gora-behera bi aste emango ditugu. Baina ez nago oso ziur. Eiffel dorrea oso polita dirudi. Laister ikusi nahi nuke.

Niri bidaiatzea asko gustatzen zait baina zorabiatzen naiz. Lehen botaka egiten nuen, baina horain zorabiatzen naiz bakarrik. Vinuesara iristen garenean, bidea harriz beteta dago eta dena gurutzeak dira. Orain konpontzen ari dira. Oraindik denbora asko iraunduko dute, baina baina elurra eta euriarengatik askos gehiago iraunduko dute.

Nik inoiz ez dut hegazkinez bidaiatu. Ezta hegazkin batean egon. Nire gurasoek lehen gehiago bidaiatzen zuten. Esate baterako Mexicora, Colombiara, Italiara... joan ziren. Baina orain bakarrik Casillas de Floresera eta Vinuesara goaz. Casillasera bidaiatzeko kotxez sei ordu ematen ditugu, eta Vinuesara iristeko hiru ordu.

Handitzen naizenean gehiago bidaiatu nahi dit.Baina bidaiatzean zorabiatzen banaiz ez dut uste asko bidaiatuko dudanik.

1 comentario:

Jesús dijo...

Kaixo, Oihana!

Oso denbora luze pasa da ni eskola joan nintzenetik eta zuek bloga zabaldu zuenetik.

Pena da bloga izatea ez erabiltzea. Blog batean edozein gauza, edozein ideia adierazi ahal duzue, eta gainera oso erosoa da bideoak, argazkiak edota marrazkiak ipintzeko.

Animo eta atera mundura zure ideiak, zure sentimentuak, zure gogoko gauzak.