2012-05-04

LIBURU MAGIKOA


LIBURU MAGIKOA
Agian ez didazue sinestuko, baina hala izan zen, liburu batek bizia salbatu zidan. Hasiera-hasieratik kontatuko dizuet istorioa harrigarri hau.

Egun euritsu batean, kalean nengoela, putzu batekin irristatu egin nuen, eta ezin nuen ibili. Nire motxilan neukan liburu bati hegoak atera zitzaizkion eta motxilatik atera nahi zuen. Atera zenean eta ni ikustean, zorabiatu gin nintzen. Liburuak ikusi zuenean kotxe bat zetorrela, bere hegoekin hartu zidan eta etxera eraman zidan. Bi egun pasa eta gero, esnau nintzen eta ez nuen ezer gogoratzen. Liburua motxilan gorde zen zen berriro nik ez zorabiatzeko brriz. Nik motxila ireki nuen liburu hori hartzeko ikasi beharra nuelako eta ni ez nuenean begiratzen hegoak ateratzen zituen, asko gustatzen zitzaiolao hegoak ateratzea.

Gero ni beste kurtso batera joaterakoan neska batek liburu hori aukeratu zuen. Baina liburua ez zuen hegoak atera ezta momentu batean ere neska zorabiatuko zela pentsatzen zuelako.

No hay comentarios: